________________________________________________________________

GURE AURKEZPENA ETA BLOGAREN HELBURUAK


Kaixo!
Gu, Garazi Alonso, Garazi Prieto eta Yasmina Regueiro gara; Haur Hezkuntzako 3. mailako ikasleak. Nahiz eta Gasteizen ikasi, Barakaldokoak gara.
Blog honetan hainbat gauza garatuko ditugu teknologia berriekin lotura zuzena dutenak: ekarpenak, gure iritzi pertsonalarekin batera;
5 urteko umeekin egiteko sekuentzi didaktikoa; eta bitarteko batzuk, azken hauek nola egin ere azalduko ditugu.

Gure helburua hezkuntza arloan orain arte ikasi duguna zuei eskaintzea izango da eta hori erabiliz, zuen bloga osatzea edota guk proposaturiko ekintza zein bitartekoak zuen ikasleekin praktikan jartzea gustatuko litzaiguke.

Iritzi, zalantza edota ekarpen bat egin nahi izatekotan Blog honen bitartez guri jakinaraztea gustatuko litzaiguke.

Espero dugu, bloga zuen gustukoa eta erabilgarria izatea.



lunes, 17 de mayo de 2010




ZERGATIK AUKERATU DUGU GAI HAU?

Irakaskuntzan, ezaugarri dezberdinetako haurrekin harremanetan egongo gara, beraz, hauek izan ditzaketen gabezia edota ezaugarri desberdinei buruzko informazioa izatea garrantzitsutzat hartzen dugu; eskola, haur "mota" guztiak barne hartzen dituen erakundea baita.
Bestalde, irakasleek, ikasleek jasan ditzaketen transtornoei buruzko ahalik eta informazio gehiena izatea oso komenigarria da, betiere diagnostiko goiztiarraren garrantziaz kontziente bagara.

IRUZKINA

Dislexia irakurketaren eta idazketaren ikaste-prozesuari eragiten dioen transtorno bezala definitzen da gaur egun eta orientazio espazialaren akatsekin edota ikus-koordinazioaren alterazioekin egongo litzateke lotuta. Ezin diagnostika daiteke argi eta garbi umeak sei-zazpi urte egin arte (eta beti psikologo, logopeda edo aditu baten eskutik).

- Ume hauek ezin dituzte letrak (alfabetoa) behar bezala ikasi.
- Ez dira hitzen osagaiak analizatzeko gai eta horrek irakurketa motela, nekosoa eta akatsez josia dakar, hala nola, “b” eta “d” letrak nahasten dituzte, ahoskatzeko zailtasunak dauzkate, puntuazio-zeinuekin trabatu egiten dira, hitzak luze samarrak edo zailak direnean irakurketa erabat aldrebesten zaie, etab.

Errekuperazio ona lortzeko eta eskola porrota sahiesteko, detekzio goitiarra da tresnarik oinarrizkoena. Logoterapeutek ondo dakite ez daudela bi ume dislexiko berdin. horregatik, eta behin dislexiaren diagnostikoa finkatu denean, tratamendu pertsonalizatua gomendatzen da, bederatzi urte bete baino lehen astea komeni dena, denborak aurrera egin ahala umearen ohiturak eta azturak ere finkatu egiten baitira eta zailtasunak zuzentzea askoz ere zailagoa egiten da.

BIDEO INTERESGARRIAK

1. ATALA:



2.ATALA



3. ATALA






INFORMAZIO ITURRIAK

http://haizeahh.blogspot.com/2007/05/blog-post.html

http://www.zientzia.net/artikulua.asp?Artik_kod=3405

http://es.wikipedia.org/wiki/Dislexia

0 comentarios:

Publicar un comentario