________________________________________________________________

GURE AURKEZPENA ETA BLOGAREN HELBURUAK


Kaixo!
Gu, Garazi Alonso, Garazi Prieto eta Yasmina Regueiro gara; Haur Hezkuntzako 3. mailako ikasleak. Nahiz eta Gasteizen ikasi, Barakaldokoak gara.
Blog honetan hainbat gauza garatuko ditugu teknologia berriekin lotura zuzena dutenak: ekarpenak, gure iritzi pertsonalarekin batera;
5 urteko umeekin egiteko sekuentzi didaktikoa; eta bitarteko batzuk, azken hauek nola egin ere azalduko ditugu.

Gure helburua hezkuntza arloan orain arte ikasi duguna zuei eskaintzea izango da eta hori erabiliz, zuen bloga osatzea edota guk proposaturiko ekintza zein bitartekoak zuen ikasleekin praktikan jartzea gustatuko litzaiguke.

Iritzi, zalantza edota ekarpen bat egin nahi izatekotan Blog honen bitartez guri jakinaraztea gustatuko litzaiguke.

Espero dugu, bloga zuen gustukoa eta erabilgarria izatea.



jueves, 17 de junio de 2010

BITARTEKO HEZITZAILEA: Jigsaw planet.


Helburu hezitzailea:

- Haurrak ordenagailurarekin harremanetan jarriz eta horrenganako interesa piztuz, haien gorputza hobeto ezagutzea.

Landutako gaitasunak eta horren zergatia:

CURRICULUMEKOAK:
-Egiten eta ekiten ikastea: haien kabuz, puzzlea egiten ikasiko dutelako.
-Arduraz bizitzen ikastea: Ordenagailua erabiltzeko arauak errespetatzeko ardura izan behar dutelako.

ZEHATZAGOAK:
-Piezak ordenatzeko momentuan espazioan orientatzen jakingo dute.
-Programa horretan aritu bitartean, ordenagailua erabiltzeko gaitasuna lortuko dute.

Nori zuzendua:

-4 urtetik aurreragoko ikasleei. Hala ere, ikasleen mailaren arabera edota jaso dezaketen laguntzaren arabera adin hori alda daiteke.

Dakartzan abantailak:

-Ikaslea puzzlea egitean autonomoa eta aktiboa izatea.
-Programa honek teknologia berrietara hurbiltzen dituela.
-Logika landu.
-Espazio-orientazioa lantzen dela.
-Gorputza ezagutu eta baita neska-mutil desberdintasuna ezagutzen dutela, bakoitzak bere sexua eta gorputza geihago ezagutuz.
-Puzzlean erabilitako irudia aldatuz, edozein gai landu daitekeela.
-"Jigsaw Planet" bitartekoak mailaren arabera aukera anitz eskaintzen dituela: pieza kopuruan edota piezen forman.

Erabili beharreko errekurtsoak:

-Ordenagailua eta hori osatzen duten oinarrizko trenak.
-Interneteko konexioa.
-Jigsaw Planet programaren web orrialdea.

Baliabidea txertatuta:

NESKA-MUTILA PUZZLEA





BITARTEKOAREN TUTORIALA

Klasean nola erabili:

Ikasleek beraiek aukertu duten irudi batetik abiatuz irakaslearen laguntzaz puzzle bat sortuko dute; edota irakasleak sortutako puzzlearekin aritu daitezke logika eta orientazioa garatuz eta baita puzzle-irudian agertzen denari buruz gehiago ikasiz.

Horretaz gain, gai desberdinetan erabili daiteke.

Bitarteko grafikoak:

Livestream-Procaster.

Ikasteko baliabideak:

- Bat.

- Bi.

- Hiru.

Beharrezko baliabideak:

- Ordenagailua eta hori osatzen duten oinarrizko tresna guztiak.

- Internet, Livestream Procaster web orrialdean aritzeko.

- Web kamera.

- Mikrofonoa.

Erabilpenaren azalpena:




yasgara89 on livestream.com. Broadcast Live Free

0 comentarios:

Publicar un comentario