jueves, 17 de junio de 2010
BITARTEKO HEZITZAILEA:Pixton.
Helburu Hezitzailea:
- Helburu nagusia "Pixton" programarekin haurrentzako komiki bat sortzea izango da.
- Ariketa hau, giza gorputzaren gaiarekin lotuko dugu, izan ere, osasunarekin zerikusi handia dauka.
Landutako gaitasunak eta horren zergatia:
CURRICULUMEKOAK
-Arduraz bizitzen ikastea, izan ere, gosaltzeko garrantzia azpimarratzen dugu, eta haurrak horretaz arduratzeko gaitasuna izan beharko du.
-Ikasten eta pentsatzen ikastea. Gaiarekin lotura duten elkarrizketa aske eta baita ordenagailuko programa honen bidez, gorputzaren osasunari buruzko hausnarketa indartuko da eta.
ZEHATZAGOAK
- Gosariaren onarpena lortzea.
- Gosariaren garrantziaz jabetzeko gaitasuna.
-Teknologia berriak ezagutu eta erabiltzeko gai izango dira.
- Komikien itxura eta forma ezagutzeko gaitasuna lortzen dutela, horrelakoetara hurbilduz.
Nori zuzendua:
5 urteko haurrei.
Dakarren abantailak:
- Teknologia berriak ezagutzeko eta erabiltzeko aukera.
- Komikiaren eredua beste modu batean ikusteko aukera.
- Ikasleak, irakurmen eta idazmen prozesuetara, ipuinen beste uakera bat erabiliz (komikia) hurbiltzen ditugula.
- Beste edozein gaietan erabili daitekeela, komikian azaltzen den istorioa moldatuz.
Erabili beharreko errekurtsoak:
- Ordenagailua eta honen oinarrizko tresnak.
- Interneteko konexioa.
- kontatzeko istorio bat, kasu honetan, guk asmatutako izan da.
- Pixton programaren web orrialdea.
Baliabidea txertatua: (ezinezkoa izan zaigu baliabidea hemen txertatxea, goiko sarrera berrian aurkituko duzu)
BITARTEKOAREN TUTORIALA
Klasean nola erabili:
- Gorputzaren gaia lantzerako orduan, irakasleak ipuin arrunt ba kontatu beharrean, haurrekin ordenagailura joango da. Bertan komikia erakutsiko die, eta haurrek marrazkiak ikusten dituzten bitartean, irakaslea istorioa kontatuko die. Amaitzerakoan, ipuinari buruzko hausnarketa egingo da: haurrei gure osasunari buruzko galderak eginez ipuinarekin lotura bat ezartzen.
- Beste aukera bat, ikasle guztiei proiektorearen bitartez arbel digital batean erakustea izan daiteke.
- Azkenik, ikasleek ere haiek asmaturiko istorioa sortu dezakete, ahal duten neurrian, edota behar izanez gero, irakaslearen laguntzarekin.
Bitarteko Grafikoa:
Livestream-Procaster
Ikasteko baliabideak:
- Bat.
- Bi.
- Hiru.
Beharreko baliabideak:
- Ordenagailua eta honen oinarrizko tresnak.
- Interneteko konexioa.
- Pixton programa, hona hemen horren web orria.
- Kontatzeko istorio bat, kasu honetan, guk asmatutakoa izan da.
- Klasean proiektatzekotan: proiektorea eta arbel digitala edota pantaila handia.
Erabilpenaren azalpena:
0 comentarios:
Publicar un comentario