miércoles, 16 de junio de 2010
BITARTEKO HEZITZAILEA:Scratch.
Helburu Hezitzailea:
- Umeek jolas moduan lanbide bakoitza dagokion irudiarekin lotzea eta horien inguruan, erlazioak egiten hastea. Era berean, teknologia berriak bultzatzea ere izango dugu helburu.
Landutako gaitasunak eta horren zergatia:
CURRICULUMEKOAK:
- Ikasten eta pentsatzen ikastea: jarduera honen bidez haurrak lanbidei buruzko hausnarketak egingo ditu eta hausnarketa horiek jolastuz indartu egingo ditu.
- Pertsona gisa garatzen ikastea: programa honen bidez umeen autonomia lantzen da, euren kabuz jolastuz eta pentsatuz.
ZEHATZAGOAK:
- Haurrek lanbidei buruz duten ezagutza jolas baten bidez handitzea edota aberasgarriago egitea.
- Lanbide eta lanbide horien elementuen artean erlazioak egitea.
Nori zuzendua:
5 urteko umeei.
Dakarren abantailak:
- Teknologia berriei bultzatzea.
- Jarduera motibagarriagoa egitea, umeen interesak piztuz.
- Programaren bidez gai desberdinak lantzeko aukera izatea.
- Era autonomoan lan egitea eta ikastea.
Erabili beharreko errekurtsoak:
- Ordenagailua eta horrek behar dituen tresna guztiak.
- Interneteko konexioa.
- Scratch programa(internetetik descargatu beharrekoa).
- Mikrofonoa (gure ahotsarekin grabatu nahi badugu).
Baliabidea txertatua:
BITARTEKOAREN TUTORIALA
Klasean nola erabili : Sekuentzia didaktiko desberdinetan erabiltzeko joku desberdinak sortu ditzakegu Scracth programa honekin. Kasu honetan, lanbideei buruzko jolas bat landu dugu, umeak banaka edo taldeka aritu daitezke. Guk sortutako jolas honetan, lanbide bakoitza bere irudiarekin lotu behar dute. Horrek, bertan agertzen diren lanbideei buruz hitz egiteko abiapuntua izan daiteke, jokua amaitu ostean.
Bitarteko Grafikoa:
Livestream-Procaster.
Ikasteko baliabideak:
-http://www.youtube.com/watch?v=__idMm7rQ4I
-Mugimendua
-Arkatza eta soinuak
-Kontrola
Beharreko baliabideak:
-Ordenagailua eta horren oinarrizko tresnak.
-Interneteko konexioa.
-Erabiliko dituzun irudiak edota soinu desberdinak.
-Mikrofonoa (soinuren bat grabatu nahi badugu).
Erabilpenaren azalpena:
0 comentarios:
Publicar un comentario